فروش آپارتمان در تهران تولید دارو-تولیددارو - بیست متری تختی - ک پورسیدی - پ 3 و 5-- 210 متر مساحت زمین-- 150 ...

ادامه

رهن آپارتمان تهران ولیعصر-تقاطع زرتشت فلسطین-- 180 متر 4 خوابه/ دارای: انباری+ بالکن+ کف: سنگ+ سرویس ایرانی و ...

ادامه

فروش آپارتمان در تهران شهرک فردوس-مهرآباد جنوبی - 45 متری زرند خیابان تختی کوچه محمدی بخشی کوچه طالبلو-- 143 م...

ادامه

فروش اپارتمان در نیروهوایی بین خیابان هفتم و هشتم- 69 متر 2 خوابه-- دارای کمد دیواری بسیار بزرگ و جادار- دارای...

ادامه
 
چند ویژگی مهم،که هر مشاور املاکی باید داشته باشد

چند ویژگی مهم،که هر مشاور املاکی باید داشته باشد

هر مشاور املاکی عادات و سبک مخصوص به خود را دارد. بعضی مشاوران ایران املاک درون گرا و برخی دیگر بسیار راحت و برون گرا هستند. بعضی شوخ طبع و برخی دیگر شخصیت آرامی دارند.
چه چیزی سبب می شود مشاور موفقی باشید؟
اولین گزینه داشتن انگیزه است. چنین کاری واقعاً سخت است و زمان زیادی طول می کشد تا بتوانید تعهدات واقعی خود به مشتریان بزرگتان را عملی کنید.در مصاحبه هایی که با مشاوران ایران املاک موفق داشتم این ویژگی ها را در آن ها مشترک و یکسان دیدم.

پاسخگویی سریع به تماس ها و ایمیل ها
مشاوران موفق افرادی هستند که پیگر کارها و فایل ها هستند و نمی گذارند موردی از چشم نظرشان دور بماند. آن ها بلافاصله تماس ها را پیگیری می کنند. به تمامی سوالات با سرعت عمل خوبی جواب می دهند تا ارتباط را برقرار کنند. آن ها دائماً در حال پیگیری مشتری خود هستند. خوشحال می شوند که با مشتریان هم صحبت و هم کلام باشند و آن ها را متقاعد کنند. آن ها مبارزان ایمیلی هستند. به این معنی که ایمیل های دریافتی از مشتریان را به سرعت پاسخ می دهند. مشتریان آن ها بسیار خرسندند از اینکه برای مشاوران خود اهمیت زیادی دارند. همچنین این مشاوران سبک و سیاق ارتباطی خود را به مشتریانشان نزدیک می کنند. آن ها از سبک تکرار زبان بدن در هنگام ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند. به این صورت که در برخوردهای اول سعی می کنند به صورت طبیعی حرکات بدن طرف مقابل را تکرار کنند و مشابه او رفتار کنند تا به این ترتیب ارتباط نزدیک تری با او برقرار کنند.

دارای ارتباط نزدیک با رقبای محدوده کاری خود
عبارت "  رقبای حرفه ای نزدیک "  زمانی استفاده می شود که منطقه و محدوده کاری خود را به خوبی می شناسند به طوریکه وقتی اسم خیابانی را به آن ها بگوییم تمامی مارکت های خیابان را برای شما نام می برند و حتی به شما خواهند گفت کدام فروش بیشتری دارد و اخیراً چه میزان سود داشته است. حتماً به مشاور املاک خود بگویید دوست دارید محدوده خانه ای که به دنبال خرید آن هستید چه امکانات و شرایطی داشته باشد.
به روز بودن در مورد آخرین فناوری های حاضر
آن ها به گوشی های هوشمند اعتیاد دارند.کارهای خود را از هر جایی که بخواهند انجام می دهند. مطمئن هستند که برنامه جامع و کاملی دارند طوری که هرگز بدون اینترنت نیستند. سعی می کنند تا آن جا که ممکن است کاغذی در دست خود نداشته باشند و فقط با فناوری جلو بروند. آن ها اطلاعات بسیار زیادی در مورد هر دو صنعت املاک و مستغلات و فناوری های روز دارند.

توضیح هرکاری که در حال انجام آن هستند برای مشتری 
مانند دانش آموزان ممتاز که همیشه تکالیفشان را به موقع انجام می دهند و آن ها را نشان می دهند، مشاوران موفق نشان می دهند که در حال انجام چه کاری هستند. به مشتری خود اجازه می دهند تا بداند در حال مذاکره هستند و ارتباط خود را به طور منظم با مشتریانشان برقرار می کنند و استراتژی ای که در پیش گرفتند را تشریح می کنند.
دارای شبکه ارتباطی گسترده
این مشاوران نه تنها شبکه گسترده ای از مشتریان را دارند بلکه با شبکه وسیعی از شرکای کاری که خدماتی مشابه آن ها ارائه می دهند ارتباط دارند . آن ها در کسب و کار خود بهترین های وام دهندگان، ارائه دهندگان بیمه و پیمانکاران را می شناسند. 

تاريخ تنظيم: شنبه 15 اسفند ماه 1394
فرم ثبت نظر
نام
آدرس ايميل
* متن نظر
* متن کنترلی را وارد کنيد

در اين بخش نظری ثبت نشده است.